Jurlique

lauantaina, toukokuuta 13, 2017


Turun Dots:ssa järjestettiin tällä viikolla workshop tutustuen Jurlique ihonhoitosarjaan.Olin kuullut Jurliquesta aiemmin mutta en ollut käyttänyt tuotteita, joten oli kiinnostavaa päästä kokeilemaan tämän sarjan tuotteita. Workshopin vetäjä kertoi minulle Jurliquesta kaiken ja neuvoi kädestä pitäen tuotteiden käyttöä. Huvittavinta tässä tosiaan oli se, että olin ainoa workshoppiin saapunut. Ilmoittautuneita oli enemmän mutta minun lisäksi paikalle ei saapunut muita.

Etelä-Australiasta kotoisin olevan Jurlique ihonhoitosarjan tavoitteena on tarjota asiakkailleen puhtaista ja luonnollisista raaka-aineista tehtyjä tuotteita. Jurlique kasvattaa raaka-aineensa Etelä-Australiassa omilla maatiloillaan, joilla kaikki toiminta ja viljely on biodyynamista.

Minulle on vuosien aikana kehittynyt tarkat ihonhoitorutiinit ja niitä kävimme läpi workshopin vetäjän kanssa. Olen tykästynyt tiettyisiin tuotemerkkeihin mutta mielenkiinnosta kokeillut rohkeasti myös uusia tuotesarjoja joista on pikku hiljaa muovautunut ne omalle iholle parhaat tuotteet.

Monessa Jurliquen tuotteessa oli ihana tuoksu kuten Rosewater Balancing Mistin ruusun tuoksu. Kyseistä tuotetta olisin voinut suihkutella ja nuuhkutella monta tuntia mutta koska aika oli rajallinen niin muitakin tuotteita piti käydä läpi. Kävimme läpi minun iholleni sopivia tuotteita joka on todellinen sekaihon painajainen.Workshopin jälkeen kasvot tuoksuivat ihanalta ja iho tuntui pehmeältä. 

Kaikilla kivalla on yleensä myös sen mukainen hinta, joten Jurliquen tuotteita ei lähtenyt mukaan kotiini tällä kertaa. Tosin minulla myös on kaikkea joten ei olisi ollut oikeasti edes tarvetta mutta olisin silti voinut muutaman tuotteen ostaa pelkästään tuoksun perusteella. 



Oletteko kokeilleet Jurliquen tuotteita? 











You Might Also Like

0 kommenttia

Like us on Facebook

Subscribe