Tortillat

20 huhtikuuta

Olen oikeasti himoinnut tortilloja jo pitkään mutta olen tehnyt niitä kotona todella harvoin koska aiemmin olen löytänyt gluteenittomina  vain sellaisia todella pieniä tortillalettuja, joihin ei mahdu mitään täytteitä. Nyt käytyäni meidän pienessä kyläkaupassa juuri ennen pääsiäistä löysin Santa Marian tavallisen kokoisia tortillalettuja. Voi miten onnellinen olin tästä löydöstä ja vieläpä pikkuruisesta kyläkaupasta.
Olin saanut Buzzadorin kautta testattavaksi uusia tortillalettuja, mangokastiketta sekä mausteseoksen ja kun löysin nuo gluteenittomat tortillaletut niin päivällisen menu oli päätetty. Syötiin tortilloja niin että housun napit eivät pysyneet enää kiinni vaan oli pakko vaihtaa löysät vaatteet päälle. Lapset rakastavat tortilloja ja olivat todella innoissaan päivällisestä kuultuaan mitä syömme. Tykkään kun täytteitä on paljon ja useimmiten lettu onkin niin täynnä, ettei mene nätisti kiinni syötävään muotoon vaan on pakko hakea veitsi ja haarukka. Hyvä puoli liian täydessä tortillassa on se, että niitä jaksaa syödä vain yhden.

Santa Marian mangokastike oli niin hyvää, että päätyy ostoskoriin varmasti seuraavaksi kun teemme tortilloja. Tykkään enemmän sellaisista hedelmäsalsoista kuin siitä ihan perus salsakastikkeesta, joten tämän takia mangokastike oli enemmän minun kuin mieheni makuun joka vannoo noiden perinteisten salsakastikkeiden perään.   Mangokastike sopisi tarjottavaksi myös nachojen kanssa ja nachovuokaan sopisi minun makuuni täydellisesti.

Oletteko maistaneet näitä Santa Marian uutuuksia?  :)

You Might Also Like

0 kommenttia

Like us on Facebook

Subscribe