Glamlin ja arvonta

19 huhtikuuta

Kokeilin Glamlin palvelua jossa saa ns. henkilökohtaista kauneusneuvontaa. Ensin täyttelin lomakkeen, jossa kysyttiin ihonhoitoon, hiuksiin ja meikkiin liittyviä kysymyksiä. Lopussa oli kysymys johon sai kertoa jos kokee jonkun alueen ongelmaksi ja johon haluaisi nimenomaan saada apua.  Minulla on koko talven ollut ongelmia kuivan päänahan kanssa ja kasvoihin ilmestyneet näppylät. Keskusteltiin kauneusneuvoja antavan kanssa vielä messengerin välityksellä, jossa hän teki tarkentavia kysymyksiä liittyen ongelmiini.

Alkuun olin vähän sillä ajatuksella, että saa nähdä mitä sieltä paketista löytyy enkä ollut kovinkaan innostunut. Olin jo ehtinyt kokeilla niin monia tuotteita enkä ollut saanut juuri apua ongelmiini, joten olin vähän toivoni menettänyt tapaus. Nyt olen testaillut suurinta osaa tuotteista suunnilleen kuukauden verran ja olen ollut tyytyväinen saamiini tuotteisiin.

Paketistani löytyi
  • Clarinsin Sérum Anti-Pores Dilates
  • Cutrin professional Rescue Sensitive dry scalp care 
  • Löwengrip hydration heaven hair oil
  • Idun minerals concealer
Eniten olen tykännyt Clarinsin tuotteesta joka auttaa vähentämään ja pienentämään laajentuneita ihohuokosia. Heti ensimmäisen käyttökerran sain aamulla yllättyä näkymästä naamalla. Näppylät eivät enää heloittaneet punaisina vaan olivat selvästi kuivahtaneempia.
Idun minerals concealerilla olen saanut näppylät hyvin peittoon ja tuotteen mukana tullessa lapussa kerrottiin, että tuotetta voisi käyttää myös tummien silmänalusten peittämiseen mutta ei tällä tuotteella kyllä saanut minun tummia silmänalusia peitettyä. Luomien pohjustukseen olen myös käyttänyt tuotetta ja siinä toimii ihan hyvin ja pitää luomivärin kohtuullisen hyvin koko päivän.

Löwengripin hiusöljyä olen myös käyttänyt ja jättää kyllä kivan kiillon hiuksiin. Hiukseni ovat latvoista huonossa kunnossa vaalennusidean jäljiltä ja pitäisi leikata latvoista vähintään 10 cm pois, jotta ne olisivat taas loistavassa kunnossa. En vain ole saanut aikaiseksi mennä kampaajalle. Minulla on toisen merkin hiusöljyä ja siinä on niin ihana tuoksu, että Löwengrip jää kyllä todella jalkoihin tuoksullaan. Tässä taas on parempi kiilto mutta kaipaisin tosiaan parempaa tuoksua.
Cutrinin tuotetta en ole vielä kokeillut. Pyysin tuotetta kuivan hiuspohjan hoitoon mutta siinä vaiheessa kun tuotteet sain niin ongelma oli kadonnut itsestään. Olen koko talven kärsinyt ja kokeillut kaikkea mahdollista hiusnaamioista hiuskuorintaan.  Hiuskuorinnasta tuntui olevan hieman apua muutamalla ensimmäisellä kerralla mutta pidemmän päälle sekään ei toiminut. Nyt kun kevään aurinko on aikalailla esiintynyt päivittäin niin hiuspohja on taas kunnossa.

Hommahan toimii niin, että saat tuotteet kotiisi ja saat päättää siinä otatko kaikki tuotteet, vai vain osan vai haluatko palauttaa kaikki. Minä pidin kaikki vaikka periaatteessa olisin voinut jättää tuon Cutrinin tuotteen pois niin halusin pitää sen ihan vain varmuudeksi jos joudun kärsimään samasta ongelmasta ensi talvena. Onpahan ainakin aineet valmiina taisteluun.

Kysyin Glamlinin perustajalta mistä ja milloin Glamlinin idea sai alkunsa.

"Glamlinin tarina alkoi heti, kun Boxie Oy osti silloisen Livboxin Sanoma Media Finlandilta vuonna 2016. Ostimme Livboxin, sillä uskoimme vahvasti, että kosmetiikan saralla on paljon mahdollisuuksia. Tällä hetkellä kosmetiikan maailma on melkoinen viidakko, josta löytyy tuhansia tuoteyhdistelmiä, trendejä, brändejä ja käyttötapoja. Oikeiden tuotteiden löytäminen, ostaminen ja käyttäminen pitää olla hauskaa ja ihastuttavaa. Bette Boxin tarkoitus on tarjota tuotteita testattavaksi; hauskan tavan löytää omia lempi/inhokkituotteita ja välttyä virheostoksilta. Glamlinin tarkoitus on taas ratkaista selkeitä ongelmia ja toteuttaa toiveita: kutiava päänahka, kuivat nenänpielet, tylsä silmämeikki, hapsottavat hiukset, täydellinen smokey-eye, upeat kulmat jne. Glamlin haluaa löytää täsmätuotteet ongelmien taklaamiseen ja auttaa loihtimaan toive-tyylejä. Glamlin neuvoo, opastaa, opettaa ja myy tuotteet, jotka sopivat sinulle."

Maksavana asiakkaana haluan tietenkin aina kaiken menevän nappiin ja haluan, että tuotteet miellyttävät ja sopivat minulle.  Minun kohdallani kaikki tosiaan sujui hyvin ja olen palveluun todella tyytyväinen.  Konsulentti jonka kanssa olin aiemmin asioinut oli minuun yhteydessä jonkin ajan kuluttua tavaroiden saapumisesta ja kysyi olinko kokeillut tuotteita ja olinko tyytyväinen. Samalla hän kysyi oliko vielä jotain mihin olisin tarvinnut apua tai oliko jotain kysyttävää saamistani tuotteistani. Olin aidosti yllättynyt näinkin hyvästä palvelusta. Asiakaspalvelu työssä kun itsekin olen niin haluan antaa asiakkaille parhaan mahdollisen avun mitä voin tarjota ja tässä Glamlinin tapauksessa se todellakin toimi. 

Mitään en ole itse hyötynyt tästä kirjoituksesta mutta koska olin niin tyytyväinen saamaani palveluun niin halusin jakaa kokemukseni, jos siellä jollain muullakin on jokin kauneudenhoitoalan ongelma johon kaipaa apuaMinun ongelmani alkavat olla takanapäin ja saan toivon mukaan nauttia kesän ilman stressin aiheuttamia näppylöitä ym. iho-ongelmia. 

Haluan vastavuoroisesti jakaa hyvää mieltä myös teille ja siksi haluan arpoa kirjan Tee itse laadukasta luonnonkosmetiikkaa, jonka on kirjoittanut Juliette Goggin sekä Abi Righton. Kirjassa on  ihanan kuuloisia ja näköisiä ohjeita kasvojen, vartalon ja hiustenhoitoon. Arvontaan osallistut tykkäämällä blogini Facebook sivusta ( Klik ) ja kommentoimalla postausta.  Arvonta päättyy 30.4.2017 klo 24:00.

You Might Also Like

7 kommenttia

  1. Mukana arvonnassa! :) onpa mahtavaa palvelua!

    hippohiiri at gmail.com

    VastaaPoista
  2. Hei. Minulle oli tullut sähköpostiin viesti Glaminilta. Nyt postauksesi luettani,; innostuin palvelusta ihan uudella tavalla.
    tanja.dahlstrom@kolumbus.fi

    VastaaPoista
  3. Mukana arvonnassa, kävin tykkäämässä Facebookissa :)
    netteri@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Kuulostaa hyvälle, vaikka skeptisenä olen minäkin, kun olen niin monia tuotteita ja konsteja testaillut... Pitääpä laittaa muistiin tämä :)
    Mukana arvonnassa! talviuninalle@gmail.com

    VastaaPoista
  5. Onpas jännän tuntuinen palvelu. Itse kyllä haluan ostaa purkit ja purnukat pääosin oikeasta kaupasta, testausmahdollisuus eli tuotteiden koostumuksen, tuoksun ja tuntuman kokeileminen on tärkeätä etenkin ihonhoitotuotteita ostettaessa.
    Mukana arvonnassa.
    tanja.johansson1978(at)gmail.com

    VastaaPoista
  6. Mukana ollaan :)

    viivi.korpela@hotmail.com

    VastaaPoista
  7. Mukaan!
    Tiina
    miumiu83 at gmail.com

    VastaaPoista

Like us on Facebook

Subscribe