#BID2017

25 huhtikuuta


 


Viime viikon lauantaina Helsingin Kattilahallissa kaikui kikatus ja puheensorina. Sankoin joukoin paikalle saapuneet bloggaajat tulivat hymyssä suin ja lähtivät painavien goodiebagien kanssa.   Minä mukaan lukien. Pääsin ensimmäistä kertaa ihan paikan päälle vaikka olenkin jo vuodesta 2014 ollut Indiedaysin portaalissa mutta aina on ollut jotain jonka takia olen joutunut perumaan. Aamulla olin vielä aavistuksen harmistunut siitä, että Helsingin reissuun menee koko päivä mutta tavattuani juna-asemalla Riikan ja Jennan niin tuo negatiivinen ajatus hävisi kuin tuhka tuuleen. Olin sittenkin todella innoissani, että olin lähtenyt Helsinkiin.
Päivä meni nopeasti ja Bloggers Inspiration day:ssa tuli vietettyä koko tapahtuman ajan alusta loppuun. Muutaman pisteen juomat jäi jopa juomatta kun ei ehditty niihin.  Jennan ja Riikan kanssa riitti juteltavaa niin henkilökohtaisesta elämästä kuin blogimaailmastakin ja oli muutenkin mukavaa kun oli seuraa eikä tarvinnut yksin hortoilla tapahtumassa.  Ruoka oli hyvää mutta harmikseni falafell pyörykät eivät olleet gluteenittomia joten aika vähän jäi itselleni sopivaa ruokaa joka olisi oikeasti mahan täyttänyt.  Makeaa sai Greenstreetin pisteeltä josta maistoin Liq My Raspberry kakkua joka oli sitten todella makeaa. Pienen pieni pala täytti kaikki makean maun makunystyrät mutta kyllä vaan oli hyvää.

Tapahtuman jälkeen lähdettiin takaisin keskustaan ja koska vatsani kurni nälästä niin suuntasin rautatieaseman Heselle ja odottamaan junan lähtöä kohti Turkua. Junassa silmät tippuivat väkisin kiinni ja torkuin tunnin verran. Kyllä huomasi olleensa koko päivän liikenteessä sillä olin niin väsynyt mutta onnellinen päästyäni kotiin, että päädyin suunnilleen samantien sänkyyn. 

Kuvat minun ottamiania paitsi yksi Annieveliinan ( @annnye ) ja logoseinällä otettu on Henri Ilasen (@henri_ilasen) ottama.




You Might Also Like

1 kommenttia

  1. Kiva postaus ja oli mukava saada susta seuraa! Mennään joskus yhdessä kuvailemaan :)

    VastaaPoista

Like us on Facebook

Subscribe