Treeniviikot 8,9 ja 10

sunnuntaina, maaliskuuta 12, 2017

Treeniviikot on viime viikkoina olleet niin kamalaa katsottavaa, etten viitsinyt tehdä niistä omia postauksia.  Nyt on kolme huonoa viikkoa listattu ylös ja pitäisi kai olla tyytyväinen siihen, että olen edes kerran viikossa ehtinyt liikkumaan. Miehen tämän hetkiset työkuviot sekoittavat pakkaa koko maaliskuun ajan ja odotankin vain, että huhtikuu tulisi pian niin päästään normaaliin arkeen kiinni. Tällä hetkellä ainoat hetket kun voisin käydä treenaamassa on se aika kun olen töissä ja on sanomattakin selvää, ettei se käy päinsä. En kuitenkaan jaksa kaiken muun stressin lisäksi ahdistua liian vähistä juoksumääristä.

Viikko 8
Tiistaina olin juoksumatolla juoksemassa. Alkuun kevyttä hölkkää, sitten 2 ylämäkivetoa kävellen (ylämäkivastus korkeimmillaan) ja 3 vauhtivetoa.
6,23 km, kesto 59min, keskitahti 9:37 min/km, keskisyke 170 ja maksimisyke 188.

Torstaina juoksumatolla kevyttä juoksua, 2 ylämäkivetoa kävellen (ylämäkivastus korkeimmillaan)  ja 4 vauhtivetoa.
5,74 km, kesto 60min, keskitahti 10:30 min/km, keskisyke 165 ja maksimisyke 182.


Viikko 9
Lauantaina lyhyt lenkki koiran kanssa hieman tunnustellen miten vatsa kestää juoksua koska seuraavana päivänä oli tarkoitus mennä pidemmälle lenkille.
3,24 km, kesto 23 min, keskitahti 7:19 min/km, keskisyke 153 ja maksimisyke 170.

Sunnuntaina juoksua Ruissalon poluilla yhdessä mieheni kanssa. Paikoitellen oli polut niin jäässä, että sai lähinnä luistella eteenpäin. Ilma oli ihanan aurinkoinen ja oli ihan kevät fiilis.
13,50 km kesto 1h 58 min keskitahti 8:46 min/km, kestisyke 161 ja maksimisyke 189.

Viikko 10
Lauantaina kevyt lenkki koiran kanssa. Tiet olivat jännässä kunnossa kun välillä oli ihan sulaa ja vettä, välillä kamalaa sohjoa ja paikoitellen varjossa oli ihan jäässä tien pinta.
5,08 km, kesto 33 min, keskitahti 6:34 min/km, keskisyke 169 ja maksimisyke 193.    

Kuva Ellen Kivistö

Takki Salomon 
Housut 2XU 
Kengät Nike 

You Might Also Like

0 kommenttia

Like us on Facebook

Subscribe