Blogi 3-vuotta!

sunnuntaina, maaliskuuta 05, 2017

Tänään on juhlapäivä, sillä blogin aloittamisesta on kulunut jo 3-vuotta. Alkuun en uskaltanut blogista kertoa kenellekään ja nolotti, jos joku sai siis tietää. Nykyään on vähän toisin. Suurin osa ystäväpiiristäni varmaan tietää minun kirjoittavan blogia ja siitä on tullut minulle todella rakas harrastus juoksun ohella. Lähipiiri ei enää katso oudosti kun pitää napsia kuvia joka tilanteessa.  Blogin kolmevuotinen taival on ollut mutkikas ja kuoppainen mutta nyt voin sanoa olevani tyytyväinen lopputulokseen. Toivottavasti muutos on myös teille lukijoiden mieleinen.

Kolmevuotinen bloggaaja urani aikana olen oppinut yhtä paljon asioita kuin olisin oppinut kolme vuotta kestävässä amk-tutkintokoulutuksessa. Sitä voisi olettaa blogin ylläpidon ja kirjoittamisen olevan helppoa mutta ennen kuin kaiken on oppinut niin on tarvittu useita kirosanoja ja varmasti niitä tullaan vielä kuulemaan. Kaikki ne blogin aiheuttamat itkupotkuraivarit on ollut vaivansa väärtejä vaikka sillä hetkellä on tuntunut turhauttavalta. Vaikka edelleenkin pyörin ihan pohjamudissa blogini kanssa niin suunta on täältä vain ylöspäin. Minulle blogi on väylä kertoa niin elämän iloista kuin suruistakin. Sitä haluaisi elämän olevan ain yhtä hymyä mutta vastoinkäymisiäkin on aina. Koska kaikesta huonosta aiheutuu aina myös jotain hyvää niin haluan ylläpitää blogissani hyvää meininkiä siitäkin huolimatta,että jonain päivänä ottaisi päähän ihan kunnolla.  Tämän vuoden aikana olen kokenut jonkinlaisen ahaa-elämyksen blogin kanssa. Kirjoittamisen kanssa en ole koskaan kokenut mitään ongelmia, etteikö olisi aiheita mistä kirjoittaa vaan enemmänkin ajanpuute on aika ajoin vaivannut. Nyt kun olen tehnyt selkeät suunnitelmat mitä haluan kirjoittaa ja milloin, niin saan oikeasti viettää iltaisin aikaa perheeni kanssa.  Postausten kirjoittamiseen ja kuvien ottoon kuluu yllättävän paljon aikaa enkä voi näin perheellisenä sitä kaikkea aikaa ottaa perheen yhteisestä ajasta.  Hyvien suunnitelmien ansiosta tuntuu, että nyt on kaikki mahdollista. 
Blogin myötä olen kuitenkin tutustunut ihaniin uusiin ihmisiin, päässyt mukaan vähän kaikkialle ja päässyt osaksi Indiedaysin Lifie-portaaliin.  Hyppy Indiedaysin portaaliin oli blogin kannalta parasta mitä olisi voinut tapahtua.  Kaikki yhteistyöt, joita olen saanut tehdä blogin tiimoilta ovat olleet minulle sydämenasia. En halua aiheuttaa kenellekään mielipahaa, joten yhteistyöstä jotka eivät mielestäni sovi blogini tyyliin, olen kieltäytynyt. Arvostan rehellistä mielipidettä ja vain niitä blogissani jaan. Jos arvostelen saamani tuotteen niin voin luvata, että postaus on aito ja rehellinen. Minulla ei ole tarvetta valehdella jonkin tuotteen toimivuudesta tai mausta. Nämä ovat myös kaikki makuasioita ja me ihmiset olemme erilaisia.

Kiitos kuuluu myös teille lukijat. Jokainen kommentti saa suupieleni nykimään ylöspäin ja olen niistä jokaisesta kovin otettu. Kirjoitan blogia toki itselleni mutta myös teille. Niinpä kysymykseni kuuluukin, että onko teillä jotain juttuja mistä haluaisitte tietää lisää tai muuten vaan jotain kysyttävää? :)




You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Onnittelut 3-vuotisetapin saavuttamisen johdosta! Blogiasi on kyllä ollut kiva seurata. :) Mitään erityisiä toiveita en osaa esittää, olet kirjoittanut niin mukavan monenlaisista aiheista.

    VastaaPoista

Like us on Facebook

Subscribe