Osaava nainen-messut

sunnuntaina, lokakuuta 30, 2016

Sain yhteistyön merkeissä pressi-passin Turun Osaava nainen-messuille. En ole aiemmin kyseisillä messuilla käynyt ja siksi messujen konsepti onkin jäänyt hieman harmaalle alueelle. Varsinkin näytteilleasettajia selatessani ihmettelin vielä enemmän mikä messujen idea on ja minkä ikäisille messut ovat suunnattu? ! Mielenkiinnosta menin messuille yhdessä työkaverin kanssa perjantaina työpäivän jälkeen. Ajattelin, että sadepäivän kunniaksi on kiva mennä messuilemaan.  Kiersimme ensiksi osaava nainen-osion, johon ei ikinä kyllä kovin kauan mennyt sillä emme löytäneet oikein mitään mielenkiintoista.

Outlet oli se mihin suuntasimme suurin odotuksin seuraaviksi. Olin vielä töissä katsonut, että Vilakin on siellä.  Hmm...mutta jäin miettimään outletissa ollessani, että missä on ne kaikki kivat vaatteet mitä Vilassa yleensä on myynnissä ja mielestäni nekään vaatteet mitä siellä oli tarjolla eivät olleet kovin kummoisessa alessa.  Outlet oli pettymys, kaikin puolin. Minusta tuntui kuin olisin ollut kirpputorilla. Ihan hirveää sanoa näin, mutta se vaikutelma minulle jäi siitä. Outlet sanana saa minulle sen mielikuvan, että voisin ostaa hyviä tuotteita hyvällä alennuksella, mutta se ei pitänyt tuolla paikkaansa. Finlaysonin pyyhkeet ja lakanat olisivat olleet ainoat mitä olisin voinut ostaa jos olisin niitä tarvinnut. Kaikki muu oli enemmän tai vähemmän :( .

Terve olo puolen otimme suunnaksi viimeisenä. Sieltä sainkin muutaman ostoksen tehtyä. Olin tyytyväinen nähdessäni Blackrollin paikan päällä koska olin koko viikon haaveillut pallosta, jolla saisin hierottua lapaluiden välistä aluetta auki. Heillä olikin hyvä tarjous ja alla olevat tuotteet lähtivät kotiini 30 eurolla. Terve olossa oli eniten itseäni kiinnostavia juttuja ja näytteilleasettajia, jonkun verran samoja kuin I love me-messuillakin.

Jäi sellainen olo, että messut on suunnattu vanhemmalle väestölle kuin mitä itse edustan. Voin vain kuvitella, että äitini olisi ollut lumoissaan kaikesta messuilla olevasta, joten taidanpa vinkata hänelle ensi vuonna kyseisistä messuista.

* Yhteistyössä Turun messukeskuksen kanssa*

You Might Also Like

1 kommenttia

  1. Mä kävin tuolla eilen ja ihan tykkäsin! Olin äitini kanssa ja hän katseli kaikkea.. Iso plussa meni ainakin isolle smoothie-baarille, Cocovin pisteelle, Roberts berriesille ja kaikille kilpailulle. Tuolla oli paljon vähemmän porukkaakun I love me -messuilla ja mä ainakin tykkäsin, kun pystyi oikeasti juttelemaan niiden näytteilleasettajien kanssa yms :)

    VastaaPoista

Like us on Facebook

Subscribe