Blogini on ehdolla INSPIRATION BLOG AWARDS - kilpailussa

perjantaina, lokakuuta 07, 2016




Olen joka vuosi yhtä hämmentynyt, että blogini pääsee ehdokkaaksi inspiration blog awards-kilpailuun. Blogini on ollut minun paikkani kertoa minusta ja minun elämästäni. En ole peitellyt itseäni vaan esiinnyn blogissani juuri sellaisena kuin olen, omana itsenäni.  Aina ei ole hyvä päivä ja toisinaan treenit ei kulje mutta hei kukapa olisi täydellinen. Minulla ei ole syytä esittää olevani jotain muuta. Haluan jatkossakin pitää blogini rehellisenä ja aitona.  Minulle on tärkeää, että lukijat voivat samaistua elämäntilanteisiini ja saada innostusta treenaamiseen. Minä olen ihan tavallinen kahden lapsen äiti joka on innostunut kaksi vuotta juoksemisesta ja päässyt toteuttamaan monia unelmiani juoksun saralla. Jos minä pystyn niin pystyt sinäkin!

Minulle ei ole tärkeää annatko äänesi blogilleni tai jollekin muulle blogille mutta kannattaako kuitenkin käydä antamassa äänesi täällä sillä kaikkien osallistuneiden kesken arvotaan 5 kpl kahden hengen lippupaketteja 5.11. järjestettävään Inspiration Blog Awards -gaalaan. :)

Hauskaa perjantaita kaikille!

You Might Also Like

0 kommenttia

Like us on Facebook

Subscribe