Yhteenveto viikon 36 treeneistä

maanantaina, syyskuuta 12, 2016

Kuvat sunnuntain  lenkiltä Ruissalosta.
Maanantaina alkoi Vauhtisammakon treenimirkkujen treenit. Huisin hauska porukka eri-ikäisiä naisia, joilla huumori lentää siinä samassa kun jotain yritetään myös treenata.  Pääsääntöisesti treenit ovat lihaskuntoa yhdistettynä juoksuun ja voin luvata, että hien kyllä saa päälle. Tällä kertaa tehtiin hiit-tyyppistä treeniä kahvakuulilla, autonrenkailla, kuminauhoilla ja oman kehon painolla.

Tiistaina kävin polkujuoksemassa kaverin kanssa. Yhteensä lenkin pituudeksi tuli 19,60 km, josta juostiin 12 kilometriä. Tämän jälkeen käveltiin ja juostiin vuorotellen hetken aikaa kunnes todettiin, että on parempi vaan kävellä loppumatka. Alun polkujuoksu osuus oli tosi rankka vaikka olen sen aiemminkin juossut niin ei silloin tuntunut yhtään niin pahalta. Nyt tosin lähdimme töiden jälkeen ja olin syönyt töissä vain lounaan ja vähän välipalaa ennen kotiin lähtöä. Kotona en ehtinyt syömään, joten niillä eväillä mentiin mitä olin töissä syönyt. Vettä oli sentään mukana ja sitä litkin suurimpaan nälkään. 

Matka 19,60 km, kesto 2:40:25, keskivauhti 8:11 min /km, keskisyke 147 ja maksimisyke 180

Keskiviikko oli Vauhtisammakon, Intersportin ja Salomonin yhteistapahtuma Turun Länsikeskuksessa. Salomonin edustajat olivat tuoneet paikalle maastojuoksukenkiä, joita sai sitten lähteä testaamaan Vauhtisammakon järjestämän juoksun puitteissa. Parit kengät kävin testaamassa.

Matka 3,40 km, kesto 28:26:20,keskivauhti 8:22 min /km, keskisyke 165, maksimisyke 189

Torstai Lepo

Perjantai Lepo

Lauantaina juostiin Tura run Euralla. Lisää voit lukea tästä postauksesta.

Matka 5 km.

Sunnuntaina olin sopinut juoksutreffit Riikan kanssa ja tavoitteena olisi juosta 2 tuntia. Riikalla oli vielä tavoitteena pysyä pk-alueella mutta mä olin vaan fiilispohjalla mukana. En tainnut katsoa kelloa kertaakaan juoksun aikana vaan kyselin Riikalta aina kun mietitytti kuinka pitkään ollaan juostu.  Lähdettiin Ruissaloon juoksemaan ja alkuun oli mukavaa juosta mutta jossain vaiheessa kuumuus kyllä iski ihan kunnolla. Ei juuri yhtään pilven hattaraa ja aurinko porotti.  Onneksi olin varustautunut juomarepulla sillä itku olisi muuten päässyt jos olisin ilman juotavaa lähtenyt matkaan (niinkin on joskus käynyt kun olen ajatellut, että kyllä mä pärjään ilmankin. NOT! ). Kaksi tuntia tuntui pitkältä ajalta mutta hyvässä seurassa juttua riitti. 

Matka 18,38 km, kesto 2:00:06, keskivauhti 6:23 min / km, keskisyke 157, maksimisyke 177

Loppuun vielä motivaatio video. Niin toivoisin joskus olevani sellaisessa kunnossa, että kyseisen kisan pystyisi suorittamaan alusta loppuun.






You Might Also Like

0 kommenttia

Like us on Facebook

Subscribe