Viikko 32 treenit

lauantaina, elokuuta 20, 2016

Ihmettelen suuresti mihin on taas muutama viikko kadonnut sillä postausten kirjoittaminen on jäänyt hyvin vähäiseksi. Iltaisin kun on vihdoinkin saanut kaiken tehtyä niin olen mennyt suoraan nukkumaan ja muutamassa minuutissa olen jo unessa. Tämäkin viikonloppu on jo puolessa välissä mutta nyt on aikaa keskittyä blogiin muutamaksi tunniksi. 

Aloitetaanpa viime viikon treeneistä. 

Maanantaina olin sopinut pt:n kanssa treenit ja hän oli suunnitellut tehtäväksi mäkitreeniä sekä lihaskuntoa. Pääsinpä myös samalla tutustumaan Kaarinan luontopolkuihin, sillä mäki sijaitsi luontopolun varrella, jossa vetoja jouduin tekemään. 

Matka 5,58 km, kesto 1:09:07. Keskisyke 149, maksimisyke 189.

Keskiviikkona olin kahden kaverin kanssa leppoisalla juoksulenkillä. Oli mukavaa saada välillä juttuseuraa kun niin paljon tulee juostua yksin. Maanantain pt-treeneistä johtuen yläselkä oli tulessa ja mietin alkuun pystynkö juoksemaan mutta hyvin pystyin. Selkä ei tuntunut juostessa ollenkaan kipeältä mutta toki kotiin päästyäni taas ilmoitteli itsestään. 

Matka 8,48 km, kesto 1:03:51, keskivauhti 7:32 min /km, keskisyke 155, maksimisyke 170.

Perjantaina osallistuimme mieheni kanssa hyväntekeväisyys polkujuoksukisoihin. Täältä voit lukea postauksen kisoista. 

Matka 7,53 km, kesto 44:05:9, keskivauhti 5:51 min /km, keskisyke 184, maksimisyke 194

Sunnuntaina kävimme Sallan kanssa poolkujuoksupitkiksella Kurjenrahkan kansallispuistossa. siitä voit lukea lisää tästä postauksesta. Mielettömän hyvää reissu lukuunottamatta kaatoosadetta. 

Matka 28:05, kesto 3:56:29, keskivauhti 8:26 min/km, keskisyke 156, maksimisyke 181

Viikon kilometrisaldoksi tuli 49,64 kilometriä.Näköjään jäi vain muutamista kymmenistä metreistä kiinni 50 kilometrin saldo. Hyvin tyytyväinen olen silti koko viikon juoksuihin ja ylpeä olen saavutuksestani ensimmäisissä polkujuoksukisoissa, joissa nappasin oman sarjan 2.sijan. 


Mitä sun treeniviikkoon on mahtunut?

P.S Salamajärvi trail runin arvonta on suoritettu ja osallistumisen kisaan saa Jonna.Hänellle olen ilmoittanut asiasta sähköpostitse.

You Might Also Like

1 kommenttia

Like us on Facebook

Subscribe