Rakkautta ensisilmäyksellä

torstaina, heinäkuuta 28, 2016

Tiedättekö sen tunteen kun kävelet kauppaan vain katsomaan vaikka et todellakaan tarvitse mitään? Nämä ovat useimmiten niitä reissuja kun tuletkin kauppakeskuksesta ulos 10 kassin kanssa vaikka todellisuudessa millekään uudelle ei ollut tarvetta mutta kun löytyi vain kaikkea kivaa.  Näin vanhainaikaisesti minulle kävikin taas jokunen viikko sitten. Nyt en enää edes muista mitä lähdin ostamaan vaikka varmaan ostinkin jotain ihan tärkeääkin. Poikkesin kuitenkin Skopunktenin kenkäkaupassa ihan vain katsomassa. Siellä ne ihanuudet kuitenkin huusivat nimeäni ja nappasin oman kokoset töppöset äkkiä käteeni ja hipsin kassalle. Yhtään mitään miettimättä töppöset olivat minun ja minä niiden onnellinen omistaja. Koska olin vielä hieman kiireessä ollessani kaupoilla,en ehtinyt edes sovittaa niitä vaan sovitin vasta kotona. Mietinkin matkalla hieman murheissani, että entä jos koko on väärä ja en saakaan laitettua kenkiä seuraavana päivänä jalkaan töihin. Vasta seuraavana aamuna laitoin kengät jalkaan ja olin pakahtua, nimittäin ilosta.TÄYDELLISET! IHANAT! NIIN SÖPÖT! Ja vielä niin mukavan tuntuiset jalassa. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä.

Mitäs mieltä te ootte tästä hapsu muodista? Onko yes vai no no? :)

You Might Also Like

1 kommenttia

  1. Mun mielestä noi on aivan ihanat. Pienet intiaanimeiningit on aina hyvä juttu :D

    VastaaPoista

Like us on Facebook

Subscribe