Kansainvälinen juoksupäivä

01 kesäkuuta


Treenitoppi Nelly /Juoksushortsit Nike / Lenkkarit Nike
Kyllä näissä maisemissa kelpaa juosta
Kävin kokeilemassa miltä ne jalat tuntuivat maratonin ja viikon tauon jälkeen. Helle ei ole se paras aika juosta mutta koska se tuntuu olevan mun kropalle ylitsepääsemättömän vaikeata juosta kuumassa niin olen päättänyt vain totuttaa kroppaa siihen. Kansainvälisen juoksupäivän kunniaksi kävin 8,6 kilometrin lenkillä. Alkupätkän pystyin hyvin juoksemaan mutta 6 kilometrin jälkeen alkoi taas tehdä tiukkaa juosta. Oli pakko kävellä välillä ja taas juosta. Mihinkään ei sattunut mutta ei vaan jaksanut juosta. Ihmekös sinänsä sillä mittari näytti 28 astetta, joten todellakin oli lämmintä. Juoksun jälkeen kuitenkin tuntui taas hyvältä endorfiinien päästessä valloilleen. Tätä tunnetta mä olin odottanut viikon verran. Nyt on hyvä mennä nukkumaan hyvällä mielellä:)

Kuinka moni on kuullut kansainvälisestä juoksupäivästä? Mulle tuli ainakin täysin yllätyksenä, että sellaisesta vietetään 1.6!

You Might Also Like

0 kommenttia

Like us on Facebook

Subscribe