5 syytä liikkua

25 maaliskuuta


1. Sovi treenit ystävien kanssa, jolloin saa samalla treenattua ja vaihdettua kuulumisia.  Sovittua treeniä ei tule niin helposti peruttua vain sen takia, ettei kiinnostaisi liikkua.

2. Mieti itsellesi tavoite jota kohti menet. Näin on helpompi treenata kun sinulla on siihen jokin konkreettisempi syy miksi liikkua.

3. Treenaamisesta saa hyvän mielen. Liikunta synnyttää niin hyvää oloa sekä fysiologisista että psykologisista syistä. Endorfiinivaikutusten saamiseksi lenkin pitäisi kestää vähintään tunnin tai tehon pitää olla kova.

4. Liikunnalla voidaan ehkäistä, hoitaa ja kuntouttaa monia pitkäaikaissairauksia.  Mikä olisikaan parempi syy aloittaa liikkuminen kuin se, että voisi elää yli 90-vuotiaaksi terveenä. 

5. Paremman kunnon saa treenaamalla. Kun on hyvässä kunnossa jaksaa paremmin niin töissä kuin arjessakin. 

Mikä on sinun syysi liikkua?

p.s Ensi viikolla Turussa starttaa Helsinki city runin yhteislenkit. Kannattaa ehdottomasti tulla mukaan juoksemaan jos on tekemisen puutetta klo 18.00.  Lisää tapahtumasta voi lukea täältä.

You Might Also Like

0 kommenttia

Like us on Facebook

Subscribe