Viikon treenit

14 joulukuuta



Pitkästä aikaa viime viikolla ehdin paremmin treenaamaan ja sen kyllä huomaa heti olossakin. Olen myös nukkunut paremmin mikä on myös auttanut jaksamiseen. Vaikka sää on ollut hyvinkin vaihtelevaa niin aurinkokin on aina välillä pilkahtanut, tosin hyvin lyhyen aikaa.

Maanantaina oltiin tyttöjen kanssa kuntotestissä, josta tulossa oma postaus myöhemmin. Kädet ja selän sain todella kipeiksi testistä. Selkä palautui muutamassa päivässä mutta käsiä pystyi kunnolla liikuttamaan vasta perjantaina. Ojentajia en olekaan vähään aikaan tehnyt, joten ei ihmekäään että niin kipeytyivät.

Tiistaina kokoonnuttiin työporukalla Turun keskustan SatsElixiaan , jonne työkaverini oli voittanut ryhmäliikuntatunnin. Hän oli valinnut helpon ja rentouttavan tunnin, jotta työkavereilla olisi ollut mahdollisimman matala kynnys tulla sinne mutta silti meitä oli siellä vain seitsemän. Päästiin kokeilemaan Yoga Fire & Soul tuntia, joka oli mulle ihan uusi tuttavuus mutta osoittautui mukavaksi tunniksi. Jos viereisessä salissa ei olisi alkanut power-tunti niin olisi saanut maksimaalisen rentoutumisen.:D Ajattelin jo heti ensimmäisess asennossa,että voihan hemmetti enhän mä millään taivu mihinkään mutta kun venytyksessä oltiin jonkin aikaa niin kiristys helpotti. Jäätiin vielä tunnin jälkeen saunomaan porukalla ja höpisemään niitä näitä.

Keskiviikosta ja perjantaihin asti olin tekemättä mitään koska aika ei vain antanut myöden.

Lauantaina oli vuorossa juoksua: 5,27 km,  39 minuuttia. Päätin lähteä lenkille ilman koiraa mikä tuntui tosi oudolta ja pystyin lenkin aikana kuvittelemaan mikä ulvonta kotona oli sen aikaa.:D

Sunnuntaina lähdin myös lenkille: 2,76 km ja 19,5 minuuttia. Olin ajatellut juosta pitkän lenkin ilman koiraa ja testata hölkätä matalilla sykkeillä mutta lenkki päättyi lyhyeen. Luulin metsästyskauden jo päättyneen mutta taas kerran päädyin samoille hoodeille metsästysmiesten kanssa, joten lähdin vain takaisin kotiin.  Harmitti!

Motivaatio on kurkistamassa jostain kolosesta ja olen todella iloinen moisesta asiasta. On kivaa kun on energiaa! Syömisiäänkin tulee paljon helpommin katsottua tarkemmin kun oon hyvällä tuulella ja treenaaminen sujuu.

Mites teidän viikko on alkanut? :)

You Might Also Like

0 kommenttia

Like us on Facebook

Subscribe