Panda silmät piiloon

19 elokuuta


Sain kokeiluun  Lily Lolon mineraalipeitevärin, jolla saa ihon pienet virheet ja tummat silmänaluset peittoon. En olisi uskonut, että tulen elämäni aikana löytämään tuotteen, jolla saan panda silmäni peittoon. Olen kärsinyt koko elämäni mustista silmänalusista ja muistan jopa kummitätini kysyneen käynkö koskaan ulkona ja juonko vettä. Veden juonnin tärkeyden tummiin silmänalusiin olen huomannut vasta aikuisiällä mutta silti tulee päivän aikana juotua liian vähän.

Olen testannut kymmeniä eri tuotteita mutta tämä Lily Lolon mineraalipeiteväri sekä Baremineralsin  foundation ovat olleet parhaimpia. Irtopuuterimainen on helpompi levittää kuin kiinteä peiteväri tai sitten on vain mun meikkitaidoissa parantamisen varaa.  Peiteväri pysyy hyvin koko päivän eikä paakkuunnu ryppyihin. (Kyllä vaan sitä alkaa niin vanha olemaan,että ryppyjäkin siunaantuu.)


Olen tykästynyt näihin  mineraalimeikkeihin muutenkin enkä vain nyt Lily Loloon.  Baremineralsia olen käyttänyt useamman vuoden ja ihoni on voinut paljon paremmin kuin nuoruusvuosina, jolloin oli meikkivoidetta ja puuteria yllin kyllin.

Lily Lololla oli muutama muukin tuote, jotka houkuttelisi tekemään tilauksen. Mm mineraalipuuterin ja mineraalimeikkipuuterin tarvitsin koska Baremineralsin tuotteet alkavat olla loppuun käytetty.


*Postaus toteutettu yhdessä Biodellyn kanssa*


Oletteko käyttäneet Lily Lolon tuotteita?Suositteletteko mieluummin jotain muuta merkkiä?

You Might Also Like

1 kommenttia

  1. En ole kuullutkaan tosta :D Mut kuulostaa kyllä kivalta, pitäisi testata..

    VastaaPoista

Like us on Facebook

Subscribe