Puntit heilumaan

15 heinäkuuta



Lomat lusittu ja on ollut aika palata arkeen. Kyllä vaan tunnen ylpeyden aihetta itsessäni,että olen treenannut kotona. Innostuin tekemään kyykkyjä hiit-treeninä luettuani yhtä blogia, jossa kyseistä treeniä kehuttiin tehokkaaksi. Pakkohan sitä oli kokeilla.  Olen myös niin pölhä,että painoja piti tankoon pistää kaikki mitä kotoota löytyi (20 kiloa) ja alkaa kyykkäämään. Tein 20 s kyykkyjä ja pidin 30 s lepoa. Tällä tyylillä, noilla painoilla pystyin vähän päälle 5 minuuttia tekemään jonka jälkeen käsissä alkoi painot tuntumaan. Ensimmäistä kertaa kokeilin tätä viime viikolla ja kolmen päivän päästä treenistä pääsin juuri ja juuri vessanpöntölle kun etureisistä kinnasi kiinni ihan kunnolla. Tällä viikolla kyykkäsin eilen mutta vielä ei satu mihinkään, joten jospa jalat jo hieman tottuivat uuteen treeniin. Pitäisi enemmänkin suosia näitä lyhyitä mutta tehokkaita treenejä. Lapsiperheessä kun aikaa ei ole koskaan liikaa niin nuo hiit-treenit ovat sopivia. :)

Tykkäättekö te hiit-treeneistä vai vedättekö mieluummin treenit pitkän kaavan mukaan?

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Heh, naureskelin tuolle "niin pölhä"-kommentille, koska itse tein ihan samat. Kaikki vaan mitä löytyy! :D
    Mulla molemmat toimii, mutta tosiaan lapsiperhe tuo mukanaan nuo pikatreenit. Aina on parempi jotain, kuin ei mitään. Keep it up :) -Pitääkin lueskella muitakin sun tekstejä. Hyvää kesää :)

    www.sannisunny.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se menee, että parempi kun tekee jotain kuin, että makaisi sohvalla. :) mukavia treenikertoja sullekin!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Reippaasta en tiedä,mutta tulipahan itselle parempi mieli. :)

      Poista

Like us on Facebook

Subscribe