Lenkin lumoissa

18 heinäkuuta






Melkein kuukauden tauon jälkeen kirmasin juoksulenkille. Viime viikkojen sää ei ole suosinut lenkille lähtöä ja ne hetket kun vihdoinkin olisi taukoa sateesta olen ollut töissä,joten olin super innoissani kun sade loppui minun ollessa kotona ja jopa hereillä. Alunperin piti lähteä vain lyhyelle lenkille,koska olin jo valmiiksi musertunut siitä,etten jaksa kuitenkaan juosta pitkään. Kuinka ollakaan kun näin ensimmäiiset kanttarellit ensimmäisen kilometrin aikana alkoi juoksu kulkea kun tuijotin tienreunoja. Huomaamatta tuli juostua yli 7 kilsan lenkin ilman, että tein kuolemaa matkalla.:D Harmitti,ihan vietävästi ettei ollut muovipussia mukana mihin kerätä kanttarelleja. Käytiin nimittäin yks päivä ihan sienimetsällä eikä löydetty yhtään sientä.Nyt niitä näkyi siellä sun täällä lenkin aikana.   Täytyy ehkä käydä huomenna juoksemassa sama lenkki uudestaan muovipussin kera.:D

Mitäs teidän viikonloppuun kuuluu?

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Hei vaan! Löysin blogisi sattumalta ja tulen kyllä toistekin! Lenkkeily on ihanaa ja minullakin on potkä tumma tukka:)
    Tervetuloa piipahtamaan vastavierailulla!

    VastaaPoista
  2. Moi! Mun blogissa on sulle koira-aiheinen haaste :)

    VastaaPoista

Like us on Facebook

Subscribe