Päivän lenkki

tiistaina, toukokuuta 05, 2015




Viikonloppuna olisi ollut Tammelassa Kaukjärven kierros, jonne olin suunnitellut meneväni juoksemaan koiramme kanssa. Koska olen taas viime viikot ollut flunssassa niin jätin suosiolla kilpailun väliin. Taitaa joku ihme karma hiipiä pään päällä. Joka kerta kun olen ilmoittautunut jonnekin niin tulen kipeäksi. Nytkin olin vain minä kipeänä eikä kukaa muu meidän perheestä. Kipeänä taas en viitsi treenata ja enkä siksi olisi ollut mitenkään siinä kunnossa,että olisin pystynyt juoksemaan 14 kilometriä.




Morkkiksen kävin hävittämässä tänään lenkillä, Within temptationin pauhatessa korvissa ja koiran juostessa mukana. Halusin kokeilla viime syksyllä ostamiani uusia Niken lenkkareita. Käytiin tutkailemassa hieman uusia polkuja ja metsässä tietty oli hyvinkin märkää. Parin askeleen jälkeen kengissä hölskyi. :/ Ajatuksissa ei ollut edes juosta kovaa vaan nauttia siitä vauhdista mikä tuntuu hyvältä. Siinä kyllä onnistuin,kerrankin. Nyt on taas mitä mahtavin olo kun pääsi lenkilä kotiin ja on käynyt suihkussa. Iltapalaa nassuun ja nukkumaan.

ps. uudet lenkkarit olii huippuu hyvät jalassa.:)






You Might Also Like

0 kommenttia

Like us on Facebook

Subscribe