Viides viikko

sunnuntaina, toukokuuta 04, 2014

Tällä viikolla vaihtui ruoka- ja saliohjelma. Dieetistä lähti 400 kaloria pois. Hui! Saliohjelma on edelleen 4-jakoinen ja osa liikkeistä on vaihtunut uusiin. Sai taas ottaa Googlen haltuun ja käydä liikkeet läpi. Mielenkiinto ja motivaatio heräsi taas ihan uudelle tasolle kun näin uuden saliohjelman. Viime viikko meni tosi huonosti salin osalta ja nyt oli tsempattava. Käyn vain salilla ja jos jaksaa/pystyy niin jotain aerobista vähän sen rinnalle. Ongelmani on ollut se, että haluan tehdä kaikkea; pudottaa painoa, kiinteytyä, saada lihaksia ja kohottaa kuntoa. Kaiken lisäksi tykkään vielä tehdä monia eri asioita; käydä jumpassa, xyclingissa, kävelemässä, juoksemassa ja salilla. Vielä lisäisin uinnin ja pyöräilynkin jos viikossa olisi enemmän tunteja.

Maanantaina kävin salilla tekemässä uuden selkä- ja ojentajatreenin. Tällä kertaa venyttelin alkuun ja loppuun sekä aina välillä liikkeiden välissäkin. Paikat olleet nyt niin jumissa, että on pakko venytellä PALJON.  Koitin myös, etten lisää painoja kovinkaan paljon vaan teen painoilla joilla jaksan sarjan loppuun. Jos tällä saisi minimoitua jumeja.

Tiistaina oli lepopäivä. Naapurissa kävin party lite kutsuilla. Taas piti pitää päänsä, etten olisi sortunut herkkuihin. Juuri paistetut munkit houkutteli, mutta en syönyt mitään. Neljä kuppia kahvia riitti ja koko yön sai juosta pissalla. :D

Keskiviikkona pidettiin vappubileet kylän lapsille. Aikamoista huisketta saa 20 lasta aikaiseksi. Tarjolla olisi ollut vaikka mitä herkkuja mutta pidin pääni. Kävin salilla tekemässä Vapun kunniaksi jalka-ja vatsatreenin. Jalkaliikkeet tuli tehtyä pienemmillä painoilla kuin yleensä koska selkä on edelleen jumissa.  Jotenkin tuntuu, että samat lauseet toistuu joka päivä. Hah!:D Jalat oli todella hapoissa kun lähdin ajelemaan kotiin. Mietin jo autolle kävellessä, että mitenköhän ajo onnistuu. :D



Torstaina jouduin taas koettelemusten eteen kun menimme porukalla kaveripariskunnan luokse grillaamaan. Onneksi tarjolla oli paljon salaattia, kasviksia ja lihaa/kanaa niin sain syötyä dieetin mukaisesti. Pienen palan juustokakkua ja inan jätskiä otin  myös.

Perjantaina oli salipäivä. Vuhuu! :) Vuorossa hauikset, selkä ja ojentajat. Jouduin tekemään treenin hyvin pikaisella vauhdilla koska mieheni oli kaupassa lasten kanssa sen ajan.  Kaikki liikkeet ehdin kyllä tekemään mutta venyttelyt ja lopuverryttely jäi kotiin tehtäväksi.

Lauantaina saatiin vieraita ja pitihän niille keksiä jotain tarjottavaa jotain leivoin mokkaruutuja ja
hain kaupasta jäätelöä.  Itse sorruin jäätelöön jota ahmin aika reippaasti koska ei sitä sulanutta jätskiä
voinut enää pakastimeen laittaa.  Illalla oli pakko lähteä tunnin kävelyllä jotta turvotus vähän helpottaisi. Oli ihan kaamea olo, liekö syynä alkavat naistenvaivat vai jäätelö. :(

Sunnuntaina oli neljäs ja viikon viimeinen salitreeni. Tänään sai pakarat, reidet ja vatsa treeniä. Treeni sujui hyvin. Jalat oli lopussa hapoilla ja kyykyssä sain reisiin kunnon tärinää. Tätä lisää!! Tein samoilla painoilla kuin aiemmin. En viitsinyt alkaa lisäilemään ettei selkä jumiudu heti alkuun. Aamiaiseksi söin pannukakkua,hah! Näin se dieetti sujuu.

Treenikerrat tällä viikolla:
4krt sali
1krt aerobinen

Suoraan sanottuna hävettää miten huono itsekuri ihmisellä voi olla.  Ihan turhaa edes selitellä, että ensi viikolla tsemppaan. Pyh! Ei niin käy kuitenkaan. Pari päivää menee hyvin jonka jälkeen alkaa alamäki.  Paino nyt pysyy samassa vaikka kävi viikon aikana alempana kuin koko laihiksen aikana on käynyt. Toisaalta on hyvä, että pysyy edes siinä samassa kuin, että nousisi kaikesta syömisestä. :)

You Might Also Like

0 kommenttia

Like us on Facebook

Subscribe